Personlig Assistent

Giv dig selv tid til det du er bedst til

Har du travlt i din virksomhed og mangler du tid i døgnet til at håndtere de mange opgaver? Sidder du til sent om aftenen og håndterer kundehenvendelser og mails? Oplever du at den kvalitet af service du ønsker at levere er for tidskrævende? Har mængden af administrative opgaver som ordrehåndtering og bogførring taget overhånd? Bruger du lang tids på at finde ud af hvor og hvordan du opdaterer og vedligeholder din hjemmeside eller webshop?

– Ja så er du en af dem, som vil gavne af en personlig assistent. En du kan aflevere opgaver til så du kan fokusere din energi på det, der netop er din passion og dermed skabe mere værdi for dig.

Jeg har en uovertruffen evne til at forenkle komplekse løsninger og med over 20 års erfaring inden for kundeservice og it, vil jeg kunne hjælpe dig optimere din forretningsgang og samtidig opretholde et højt serviceniveau. For mig går professionel stolthed, kvalitet og service hånd i hånd og ønsker du succes er kommunikation og forventningsafstemning afgørende. Det nytter ikke at du belaster dig selv til det umenneskelige, da fejl så vil opstå – før eller siden. Kontraktudarbejdelse, ordrehåndtering og ordreopfølgning er ligeledes opgaver jeg vil kunne håndtere på dine vegne. Kundehenvendelser pr mail og telefon, oprettelse af begivenheder, produkter, seminarer, abonnementer, online workshops m.m. er ligeledes opgaver jeg vil kunne udføre på dine vegne. Jeg har erfarring med flere systemer og er lærenem og ikke bange for at lære nye systemer at kende. WordPress, DanDomain Webshop, WooCommerce, EasyMe, Wix er ligeledes systemer jeg har erfarring med. Jeg har desuden kendskab til flere fødevareregler, forretningsbetingelser, ansvarsfraskrivelser og GDPR regler.

Din alsidige assistent

Jeg tilbyder en yderst alsidig assistent med en bred erfarring indenfor IT og service.

  • Besvarelse af kundehenvendelser pr mail og telefon.
  • Ordrehåndtering og bogførring.
  • Kundekommunikation og administration af Facebook og Instagram 
  • Opdatering og vedligehold af din hjemmeside eller webshop.
  • Oprettelse af online begivenheder, seminarer og kurser.
  • Håndtering af betalingesløsninger abonnementsløsninger.