Personlig Assistent-gl

Har du travlt i din virksomhed og mangler du tid i døgnet til at håndtere de mange opgaver?

Sidder du til sent om aftenen og håndterer kundehenvendelser og mails?

Oplever du at den kvalitet af service du ønsker at levere er for tidskrævende?

Har mængden af administrative opgaver som ordrehåndtering og bogførring taget overhånd?

Bruger du lang tids på at finde ud af hvor og hvordan du opdaterer og vedligeholder din hjemmeside eller webshop?

– Ja så er du en af dem, som vil gavne af en personlig assistent. En du kan aflevere opgaverne til så du kan fokusere din energi på det, der netop er din passion og dermed skabe mere værdi for dig.

Jeg har en uovertruffen evne til at forenkle komplekse løsninger og med over 20 års erfaring inden for kundeservice, vil jeg kunne hjælpe dig optimere din forretningsgang og samtidig opretholde et højt niveau af service. For mig går professionel stolthed, kvalitet og service hånd i hånd og ønsker du succes er kommunikation og forventnings afstemning altafgørende. Det nytter altså ikke, at du belaster dig selv til det umenneskelige da fejl så vil opstå, før eller siden. Kontraktudarbejdelse, ordrehåndtering og ordreopfølgning er ligeledes opgaver jeg vil kunne håndtere på dine vegne.

Jeg er faglært tjener af den gamle skole, tidligere supportmedarbejder ved en af landets største internetudbydere, tidligere supportmedarbejder ved en af landets største hosting virksomheder, Kundeservice medarbejder, sælger, Service Delivery Manager,